Regarding the article “The teaching Staff of the subject of Dentistry Rehabilitation in the implementation of written evaluative instruments”

Authors

Abstract

Regarding the article “The teaching Staff of the subject of Dentistry Rehabilitation in the implementation of written evaluative instruments”

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

María del Carmen Bachiller Sánchez, Facultad de Ciencias Médicas de Artemisa

Especialista de Primer Grado en Enfermería comunitaria. Máster en Atención Integral al Niño. Profesora Asistente

Ana Gladys Peñalver Sinclay, Facultad de Ciencias Médicas de Artemisa

departamento de postgrado, metodóloga de superación

References

1. Ministerio de Educación Superior. Res. No. 2: Reglamento para el Trabajo Docente y Metodológico en la Educación Superior. La Habana: MES. 2018. Disponible en: https://www.gacetaoficial.gob.cu/es/resolucion-2-de-2018-de-ministerio-de-educacion-superior

2. Triana Hernández B, Romero Recasens J, Pérez González O, García Ramírez M. Gestión de los colectivos de años académicos en la educación superior cubana: tendencias históricas. Revista Academia y Virtualidad [Internet]. 2016 [citado 31/01/2020]; 9(1): [aprox. 10p.]. Disponible en: Disponible en: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=5342706

3. Rodríguez Perera EZ, Arencibia García E, Sixto Iglesias MS, Cabrera Nogueiras G, Labrador Falero DM. El colectivo de la asignatura Rehabilitación Estomatológica en la implementación de instrumentos evaluativos escritos. Rev Ciencias Médicas [Internet]. 2019 Dic [citado: 31/01/2020]; 23(6): 908-917. Disponible en: http://revcmpinar.sld.cu/index.php/publicaciones/article/view/3914

Published

2020-10-31

How to Cite

1.
Bachiller Sánchez M del C, Peñalver Sinclay AG. Regarding the article “The teaching Staff of the subject of Dentistry Rehabilitation in the implementation of written evaluative instruments”. Rev Ciencias Médicas [Internet]. 2020 Oct. 31 [cited 2025 Sep. 1];24(6):e4407. Available from: https://revcmpinar.sld.cu/index.php/publicaciones/article/view/4407

Issue

Section

LETTERS TO THE EDITOR